Game i narrative designerka z backgroundem w świecie filmu.
Specjalizuje się w narrative designie opowiadającym historię przez połączenie level designu, gameplayu, nieliniowych dialogów i quest designu, jednak projektowaniem i pisaniem fabuł nieliniowych zajmuje się od ponad 15 lat. Pracowała między innymi przy takich tytułach jak Gamedec oraz Nobody Wants To Die. Aktualnie pracuje jako narrative designerka w Flying Wild Hog.
Od 2016 roku zajmuje się projektowaniem i tworzeniem gier komputerowych. W 2019 otrzymała stypendium fundacji Indie Games Polska, dzięki któremu wzięła udział w konferencji branżowej Game Developers Conference w San Francisco.
Zajmuje się dostępnością w mediach ze szczególnym naciskiem na audiodeskrypcję w produkcjach audiowizualnych i dostępność w grach komputerowych. Obroniła pracę magisterską nt. różnych podejść formalnych i procesu produkcji audiodeskrypcji w produkcjach audiowizualnych.
Absolwentka katowickiej filmówki na kierunku organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej.